Obchodní podmínky
pro uživatele služeb a produktů poskytovaných prostřednictvím webového rozhraní Léčení rukama
Tyto všeobecné obchodní podmínky obsahují informace a podmínky pro objednávku, užití a zakoupení služeb a produktů prostřednictvím webu www.lecenirukama.cz
Poskytovatelky:
Irma Valigurská
podnikající jako fyzická osoba, zapsaná v živnostenském rejstříku Magistrátu města Brna
místem podnikání Mikulovská 4054/6, 628 00, Brno - Židenice
IČO 04247400 - nejsem plátce DPH
e-mail: irma@lecenirukama.cz
(dále jen "Poskytovatelka").
1. Obecná ustanovení
a) Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti smluvních stran, v souvislosti s objednáním a využitím služeb a produktů, mezi Poskytovatelkou a kupujícím (dále také zákazník či účastník), které jsou prezentovány prostřednictvím webu www.lecenirukama.cz.
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy a jsou zobrazeny na webových stránkách Poskytovatelky - www.lecenirukama.cz.
b) Smluvní vztah (uzavření smlouvy o poskytování služeb) mezi Poskytovatelkou a zákazníkem vzniká akceptací doručené objednávky, která je Poskytovatelkou zaslána zákazníkovi na jeho e-mailovou adresu, nesjednají-li smluvní strany společně jiný způsob akceptace objednávky. Tyto všeobecné smluvní podmínky vymezují práva a povinnosti mezi Poskytovatelkou a zákazníkem, které doplňují uzavíranou smlouvu, a jsou pro tento smluvní vztah závazné.
c) Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy.
d) Uvede-li zákazník v objednávce své IČO a fakturační údaje a zamýšlí využít produkty a služby v rámci své podnikatelské činnosti, nebude na něj pohlíženo v rámci smluvního vztahu jako na spotřebitele.
e) Je-li smluvní stranou spotřebitel (jiná osoba než podnikatel, který činí objednávku v rámci své podnikatelské činnosti), řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami také občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
f) Poskytovatelka si vyhrazuje právo, že služby a produkty jí prezentované nemusí být vždy dostupné.
2. Objednávka a uzavření smlouvy
a) Webové stránky Poskytovatelky obsahují seznam a podrobný popis nabízených služeb a produktů včetně uvedení cen jednotlivých služeb a produktů a případně zvláštních podmínek pro jejich využití. Nabídka prodeje zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována na webovém rozhraní.
b) Pro objednání zákazník provede příslušnou volbu na webové stránce a vyplní objednávkový formulář ve webovém rozhraní Poskytovatelky. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o objednávané službě či produktu, cenu a povinné údaje k vyplnění pro účely uzavření smlouvy, fakturace a plnění služby.
c) V případě prodejního formuláře jsou zde uvedeny vždy informace o zákazníkovi, objednávané službě nebo produktu, ceně včetně poplatků, způsobu úhrady kupní ceny, požadovaném způsobu doručení a další informace o nákladech spojených s dodáním produktu nebo poskytnuté službě.
U online produktů nejsou účtovány náklady na dodání. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám.
d) Závaznou objednávku odešle zákazník Poskytovatelce provedením příslušné volby v rozhraní výše uvedené webové stránky skrze tlačítko OBJEDNÁVÁM S POVINNOSTÍ PLATBY, není-li u jednotlivé služby či produktu stanoveno jinak. Od okamžiku kliknutí na tlačítko vznikají mezi Poskytovatelkou a kupujícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami. Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Podmínkou platné elektronické objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a náležitostí uvedených v prodejním formuláři. Údaje uvedené v objednávce jsou Poskytovatelkou považovány za správné.
e) Poskytovatelka není povinna přijmout každou objednávku a uzavřít smlouvu se zákazníkem. Tato výhrada se sjednává zejména pro osoby, které podstatným způsobem porušily práva či oprávněné zájmy Poskytovatelky, jí spřízněných osob či tyto obchodní podmínky.
f) Poskytovatelka je povinna poskytnout či dodat produkt/službu, které si zákazník objednal a zákazník se zavazuje produkt/službu převzít a zaplatit kupní cenu. Povinnosti dodat produkt/službu je Poskytovatelka zbavena v případě nastaveného limitu účastníků/počtu míst, o čemž bude zákazník informován.
g) Vlastnické právo k produktům přechází na zákazníka zaplacením kupní ceny a jeho převzetím.
h) V případě, že ze strany zákazníka nedojde k úhradě ceny ani do 14 dnů po její splatnosti, smlouva se od počátku ruší. V případě, že zákazník uhradil cenu za službu či produkt částečně a neuhradí zbytek ceny, aniž by řádně odstoupil od smlouvy, smlouva se ruší a Poskytovatelka vrátí zákazníkovi uhrazenou část ceny po započtení manipulačního poplatku 10% z uhrazené části ceny.
ch) Zákazník je srozuměn s tím, že pro řádné užívání online vzdělávacích produktů je třeba z jeho strany splnit technické požadavky – aktualizovaný software. V případě použití neaktualizovaného softwaru – internetového prohlížeče - může být omezena funkcionalita.
i) Smlouva i objednávka jsou vyhotoveny v českém jazyce.
3. Cena a způsob úhrady
a) Zákazník získává přístup ke službám či produktům po zaplacení plné stanovené ceny, není-li v objednávkovém formuláři či u popisu služby či produktu stanoveno jinak. Cena produktů a služeb je uvedena na webových stránkách prodávajícího.
b) Sjednanou cenu je možné uhradit následujícími způsoby:
– bezhotovostně bankovním převodem na bankovní účet Poskytovatelky: pokyny k platbě obdrží zákazník e-mailem. Lhůta splatnosti se stanovuje na max 10 dnů ode dne akceptace objednávky, není-li stanoveno jinak. Závazek zákazníka uhradit cenu za produkt/službu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet Poskytovatelky.
– na splátky - po předchozí dohodě lze objednávku hradit po měsíčních splátkách. Splátky se hradí bezhotovostně bankovním převodem na bankovní účet Poskytovatelky: pokyny k platbě, včetně harmonogramu jednotlivých plateb, obdrží zákazník e-mailem. Lhůta splatnosti první splátky se stanovuje na max 10 dnů ode dne akceptace objednávky, není-li stanoveno jinak. Lhůta každé další splátky se stanovuje na kalendářní měsíc od data splatnosti poslední uplynulé splátky, tedy je vždy ke stejnému dni v měsících bezprostředně po sobě jdoucích od data splatnosti první splátky v počtu dohodnutých splátek. Závazek zákazníka uhradit cenu splátky je splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet Poskytovatelky. Závazek zákazníka uhradit cenu za produkt/službu je splněn okamžikem připsání všech příslušných částek určených dle Splátkového kalendáře na bankovní účet Poskytovatelky.
– v hotovosti - po předchozí dohodě.
d) Daňový doklad – fakturu - vystaví Poskytovatelka zákazníkovi po uhrazení ceny a zašle jej v elektronické podobě na emailovou adresu zákazníka.
4. Dodací podmínky produktů (léčení rukama, konzultací, meditací, online produktů, svící)
a) Způsob dodání produktu:
Při koupi léčení rukama, konzultací či balíčku služeb nevznikají nároky na dopravu. Po připsání platby na účet Poskytovatelky si obě strany domluví neprodleně termíny online či osobních sezení podle možností a časových preferencí obou stran.
Při koupi hmotných produktů (svíce, džapovací mála) vybere kupující způsob dodání produktu v objednávkovém formuláři nebo v e-mailové komunikaci s Poskytovatelkou. Cena za dodání bude připočtena k objednávce. Zákazník se zavazuje tuto cenu Poskytovatelce zaplatit společně s cenou objednávaného produktu dle podmínek stanovených v objednávce.
b) Dodací lhůta:
Délka dodací lhůty závisí na zvoleném způsobu platby a službě/produktu.
V případě léčení rukama a konzultací bude služba poskytnuta dle dohodnutého termínu.
V případě fyzických produktů bude zásilka odeslána nejpozději do sedmi pracovních dnů od přijetí platby na bankovní účet Poskytovatelky, pokud není dohodnuto jinak.
c) Náklady na dopravu:
S ohledem na charakter léčení rukama a konzultací nevznikají náklady na dopravu.
Dopravné u fyzických produktů hradí zákazník Poskytovatelce a má možnost si vybrat dopravu dle nabízených možností v prodejním formuláři nebo v e-mailové komunikaci s Poskytovatelkou dle zásad a ceníku České pošty a Zásilkovny.
d) Po dodání produktu si zákazník co nejdříve zkontroluje stav produktu a zjistí-li nedostatky nebo vady, kontaktuje Poskytovatelku, aby mohla být v případně pochybení Poskytovatelky provedena náprava.
e) Digitální obsah (online produkty, nahrávky, pracovní listy) k plné funkčnosti vyžaduje, aby měl zákazník k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující zejména otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu pdf a přehrávání video a audio souborů.
5. Zabezpečení a ochrana autorských práv
a) Přístupové údaje k online produktům či na příslušnou URL adresu, jsou určeny pouze pro osobní potřebu zákazníka. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost o přístupových údajích k online produktu či URL adrese a neumožnit jejich použití třetím osobám.
b) Produkty, které Poskytovatelka prodává (online produkty, nahrávky, pracovní listy) včetně jejich náplně podléhají právní ochraně dle autorského práva. Jakékoliv jejich šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autora je zakázáno. Oprávnění k výkonu práva autorské dílo užít může být zákazníkovi poskytnuto jen na základě licenční smlouvy. Zákazník odpovídá prodávajícímu za újmu, kterou porušením práv na ochranu autorského díla způsobí.
6. Další podmínky
a) Zákazník bere dále výslovně na vědomí, že v případě, je-li součástí služby nebo produktu osobní či online konzultace, je možné nejpozději ve lhůtě 3 pracovních dnů před touto událostí požádat o změnu termínu ze zvlášť závažných důvodů na straně zákazníka (např. nemoc apod.). Tuto možnost lze využít pouze jednou v rámci daného produktu či služby, jinak termín bez náhrady propadá. V případech zvláštního zřetele hodných je možné požádat o individuální domluvu, právo na změnu však nevzniká automaticky.
b) Poskytovatelka si
vyhrazuje právo poskytovat objednané služby či produkty pouze po
dobu stanovenou v popisu konkrétní služby či produktu, kdy
uvedená doba plyne od zaplacení objednávky zákazníkem. V případě
okolností na straně Poskytovatelky, které spočívají v potřebě
prodloužit poskytování doby objednané služby, je Poskytovatelka
oprávněna dobu poskytované služby prodloužit.
c) Produkty a služby jsou vytvořeny s využitím znalostí, zkušeností a praxe Poskytovatelky. Jedná se o návody a doporučení a záleží jen na zákazníkovi, jak je v praxi použije a jakou péči a úsilí bude věnovat uvádění těchto informací do praxe. Proto Poskytovatelka neodpovídá za to, jakých konkrétních výsledků na základě služeb a produktů zákazník dosáhne. Nejedná se o zdravotní služby.
d) Digitální obsah je chráněn autorským právem a není možné jej bez předchozího výslovného písemného souhlasu Poskytovatelky dále šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám. Porušení autorských práv je postižitelné nejen podle autorského zákona, ale může jít i o trestný čin.
7. Odstoupení od smlouvy
a) Je-li kupující spotřebitelem, má právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 (čtrnácti) dnů od převzetí / dodání produktu, zboží, a to bez udání důvodu a jakékoliv sankce. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.
b) Vzhledem k tomu, že v případě zakoupení elektronických produktů a služeb (digitální obsah) Poskytovatelka bezprostředně po uzavření smlouvy poskytuje zákazníkovi část či celé plnění způsobem vylučujícím možnost navrácení plnění (s tím, že zákazník je s tímto způsobem seznámen ze stránek Poskytovatelky, z jejích obchodních podmínek či jiným vhodným způsobem), v takovém případě není možné ze strany zákazníka od smlouvy odstoupit.
Poskytovatelka s takovouto skutečností seznámí zákazníka prostřednictvím těchto podmínek a svých webových stránek. Z důvodu těchto okolností hodných zvláštního zřetele je u produktů a služeb prodávaných prostřednictvím stránek www.lecenirukama.cz či dalších internetových služeb Poskytovatelky vyloučeno užití ust. § 1829 odst. 1 občanského zákoníku a je tedy vyloučena možnost odstoupit ve lhůtě do 14 dnů od smlouvy uzavřené způsobem na dálku a požadovat vrácení celé uhrazené ceny.
Pokud to bude u některých online produktů a konzultací s poskytováním plnění a možností odstoupení od smlouvy jinak, tato skutečnost bude vždy v rámci jejich popisu na webu či v objednávce uvedena, případně bude uvedeno, jaká se poskytuje lhůta pro odstoupení od smlouvy zákazníkovi. Dle § 1837 písm. l) lze u online produktů (digitálního obsahu) vyloučit možnost 14denního odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Zakoupením digitálních produktů a zaškrtnutím souhlasu s těmito VOP souhlasí spotřebitel se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a bere na vědomí, že udělením souhlasu zaniká jeho právo odstoupit od smlouvy. Digitální obsah musí být Prodávajícím zpřístupněn bez zbytečného odkladu, ale nejdříve po uhrazení kupní ceny.
c) Stejně bude postupováno v případě, zakoupí-li zákazník službu (konzultace a léčení rukama), v níž mu Poskytovatelka exkluzivně rezervuje místo (účast) a z tohoto důvodu není možné takovou službu nabídnout v daném termínu jinému zákazníkovi; v takovém případě se uplatní podmínky náhrady Poskytovatelce stanovené v bodě 7.b). Pokud to bude u některých produktů Poskytovatelky s možností odstoupení od smlouvy jinak, tato skutečnost bude vždy v rámci jejich popisu na webu či v objednávce uvedena, případně bude uvedeno, jaká se poskytuje lhůta pro odstoupení od smlouvy zákazníkovi.
d) Stejně bude postupováno v případě, zakoupí-li zákazník produkt hmotné povahy, pro jehož výrobu je nutno Poskytovatelkou předem poskytnout službu zákazníkovi (svíce se záměrem staženým od průvodců zákazníka); v takovém případě se uplatní podmínky náhrady Poskytovatelce stanovené v bodě 7.b). Pokud to bude u některých produktů Poskytovatelky s možností odstoupení od smlouvy jinak, tato skutečnost bude vždy v rámci jejich popisu na webu či v objednávce uvedena, případně bude uvedeno, jaká se poskytuje lhůta pro odstoupení od smlouvy zákazníkovi.
e) U produktů hmotné povahy - džapovací mála platí zákonná možnost odstoupení zákazníka od smlouvy uzavřené distančním způsobem bez udání důvodů ve 14denní lhůtě od data dodání produktu zákazníkovi. Zákazník je povinen v tomto případě produkt vrátit nepoškozený, nepoužitý, v původním obalu. V původním stavu a pečlivě zabalený jej zákazník odešle zpět na adresu Poskytovatelky nejpozději do 14 dnů ode dne převzetí. V takovém případě se Poskytovatelka zavazuje vrátit plnou cenu produktu či služby zpět na účet zákazníka formou bezhotovostního převodu do 14 dnů od obdržení produktu do vlastních rukou. Oznámení o odstoupení od smlouvy spotřebitelem prostřednictvím elektronické pošty.
f) Rozhodne-li se spotřebitel odstoupit od smlouvy, je nutno dodržet následující podmínky:
Nejpozději 14. den od převzetí produktu musí být Poskytovatelce odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy v podobě vzorového formuláře:
Vzorový formulář:
Oznámení pro odstoupení od smlouvy (vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy):
1. Oznámení o odstoupení od smlouvy
2. Adresát (zde spotřebitel vloží jméno a příjmení, adresu a e-mailovou adresu):
3. Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží (*)
4. Datum objednání (*) /datum obdržení (*)
5. Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů
6. Adresa spotřebitele/spotřebitelů
7. Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)
8. Datum (*)
(*) = povinné údaje (nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte)
Odstoupení je možno provést elektronickou formou na e-mailu irma@lecenirukama.cz, písemnou formou pak na adresu Poskytovatelky uvedenou v těchto obchodních podmínkách výše, vždy s prohlášením, že kupující odstupuje od smlouvy a s přiložením kopie faktury – daňového dokladu.
Kupujícímu bude zaslán dobropis s částkou odpovídající kupní ceně. Částka bude vrácena nejpozději do 14 dnů od doručení e-mailu s odstoupením od smlouvy.
V případě vrácení fyzického produktu (svíce), bude částka vrácena do 14 dnů od doručení produktu zpět na adresu prodávajícího.
g) Poskytovatelka je oprávněna od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu, pokud zjistí, že druhá strana podstatným způsobem porušila smlouvu.
Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení této smlouvy považuje:
- prodlení zákazníka s úhradou kupní ceny nebo dílčí úhrady více jak 10 dnů po době splatnosti;
- porušení povinností na ochranu autorského práva (čl. 5 OP) ze strany zákazníka.
- jestliže není možné z objektivních důvodů službu za původních podmínek poskytnout, plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním, nevhodném, urážejícím a podobném jednání při užití webu a dalších služeb Poskytovatelky zákazníkem.
Odstoupení je účinné doručením oznámení zákazníkovi.
8. Reklamační podmínky
a) Poskytovatelka zodpovídá zákazníkovi za to, že zboží při převzetí nemá vady.
b) Zákazník je oprávněn v souladu s ust. § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku uplatnit svá práva z vadného plnění, a to v případě, vykazuje-li poskytnutá služba rozpor s jeho objednávkou či pokud je dodaná služba technicky nedostupná či chybí-li její část. Vadu je povinen uplatnit u Poskytovatelky e-mailem bezodkladně po jejím zjištění. V rámci reklamace Poskytovatelka potom bezodkladně poskytne bezvadné plnění v souladu s objednávkou, a to nejpozději do jednoho měsíce od uplatnění reklamace.
c) V případě výskytu vady, kterou nelze odstranit, nebo v případě opakovaného výskytu vady anebo výskytu většího počtu vad má zákazník právo požadovat výměnu produktu za jiný, ve stejné hodnotě či s doplatkem navíc, umožňuje-li to charakter produktu, anebo od smlouvy odstoupit.
V případě odstranitelné vady může zákazník požadovat odstranění vady nebo přiměřenou slevu z ceny.
d) Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vad na adresu: irma@lecenirukama.cz.
e) Poskytovatelka není povinna nároku zákazníka vyhovět, pokud prokáže, že tento před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
Poskytovatelka neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.
Rovněž Poskytovatelka neodpovídá za závady, které mohou kupujícímu vzniknout díky pomalému internetovému připojení kupujícího, neaktualizovanému internetovému prohlížeči či nenainstalovanému povinnému softwaru pro spuštění online produktu, které není schopen ovlivnit.
Online vzdělávací produkty i konzultační a poradenská sezení obsahují a předávají pouze návody a doporučení. Poskytovatelka rovněž neodpovídá za úspěch či neúspěch zákazníka při jejich aplikaci v praxi.
9. Garance vrácení peněz
a) Dle § 1837 písm. l) lze u online produktů (digitálního obsahu) vyloučit možnost 14denního odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Zakoupením našich digitálních produktů a zaškrtnutím souhlasu s těmito VOP souhlasí spotřebitel se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a bere na vědomí, že udělením souhlasu zaniká jeho právo odstoupit od smlouvy. Digitální obsah musí být Prodávajícím zpřístupněn bez zbytečného odkladu, ale nejdříve po uhrazení kupní ceny.
10. Vyloučení odpovědnosti
a) Léčení rukama je energetická služba a její účinnost nelze jednoznačně prokázat či vyloučit. Její využití je plně na zodpovědnosti a rozhodnutí zákazníka.
b) V případě konzultací Poskytovatelka upozorňuje, že konzultace slouží pro vzdělávací a informační účely v oblasti osobního rozvoje. Informace, které jsou Poskytovatelkou zprostředkovávány, jsou pouze návody a doporučení. Úspěch či neúspěch zákazníků při jejich aplikaci v praxi je čistě v zodpovědnosti zákazníků. V jejich průběhu může být zákazník vystaven duševnímu či emocionálnímu zatížení, a je plně na zodpovědnosti a rozhodnutí zákazníka, zda navrhovaná cvičení či úkoly podstoupí či nikoliv.
c) Poskytovatelka rovněž upozorňuje, že informace obsažené v produktech tohoto webového rozhraní nemohou nahradit individuální konzultaci kvalifikovaného odborníka. Rovněž nemohou nahradit lékařskou či psychoterapeutickou péči. Produkty mohou obsahovat informace o produktech a službách třetích osob a i tyto informace jsou pouze doporučením a vyjádřením názoru k dané problematice.
13. Závěrečná ustanovení
a) Poskytovatelka poskytuje službu v rozsahu a způsobem uvedenými v popisu služby.
Poskytovatelka neodpovídá za to, zda po využití jí poskytované služby získá zákazník konkrétní výhody a výsledky, které závisí zčásti nebo výhradně na aktivitě ze strany zákazníka nebo třetích osob či z důvodů vyšší moci.
b) Poskytovatelka je autorem a vykonavatelem autorských práv k službám a produktům, webům a jejich jednotlivým součástem, mají-li charakter autorského díla, není-li v rámci webu uvedeno jinak.
Poskytovatelka je autorem a vykonavatelem autorských práv k součástem online produktů, mají-li charakter autorského díla. Užití díla bez souhlasu Poskytovatelky či jakýkoliv jiný neoprávněný výkon práv k dílům je zakázán. Tento zákaz znamená zejména zamezení nedovoleného kopírování, přebírání a šíření a dalšího neoprávněného nakládání s weby, články, online záznamy, audiovizuálními díly a další.
c) Stížnosti a připomínky spotřebitele, které se týkají smluvního vztahu uzavřeného mezi Poskytovatelkou a kupujícím, vyřizuje Poskytovatelka.
Stížnosti může spotřebitel uplatnit na e-mailové adrese irma@lecenirukama.cz. Pokud je stížnost svým obsahem reklamací, bude stížnost vyřízena jako reklamace. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je rovněž možné využít při řešení sporů mezi Poskytovatelkou a zákazníkem ze smlouvy, v případě, jedná-li se o spotřebitelský spor.
d) Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě uzavřené mezi Poskytovatelkou a zákazníkem. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními všeobecných obchodních podmínek.
e) Ustanovení o ochraně osobních údajů a nakládání s cookies naleznete v příslušných sekcích webu.
f) Znění těchto všeobecných obchodních podmínek může Poskytovatelka měnit či doplňovat a tyto změny jsou účinné zveřejněním nových všeobecných obchodních podmínek (jejich změn) na webu Poskytovatelky. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
g) Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
h) Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
i) Poskytovatelka uvádí, že není vázána žádnými kodexy chování (§ 1826 odst. 1 písm. e) NOZ).
Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti k 27. 10. 2025.
Recenze: Prohlašuji, že veškeré recenze a zpětná vazba uvedené na stránkách www.lecenirukama.cz pocházejí od účastníků léčení rukama, konzultací aj., s nimiž jsem se osobně setkala, případně osob, které si zakoupily službu online. Recenze nejčastěji chodí na e-mail nebo do zpráv v aplikaci Facebook Messenger společnosti Meta Platforms.
